Microsite mohou být velmi zajímavé při podpoře hlavního webu nebo eshopu. Pro známé slovenské pečivárny jsme vytvořili webdesign poutavou microsite k soutěži výrobku sendvičových sušenek Romance. Součástí řešení byla i vizuální stránka soutěže na sociálních sítích.
Microsite jsou v podstatě „malé stránky“ nepříliš rozsáhlé se zaměřením na určité téma, produkt, cílovou skupinu apod. Což neznamená, že mohou být vizuálně velmi originální a atraktívní. Takovou microsite jsme vytvořili i pro společnost Sedita, která vyrábí kultovní sladkosti pro slovenský i český trh. Primárním cílem webdesignu této microsite bylo informovat zákazníky o soutěži a jejich pravidlech s odkazem na profily na sociálních sítích. Microsite pro společnost Sedita jsme vytvořili tak, aby obsahovala klíčové informace a pomohla tak budovat povědomí o značce prostřednictvím nové webové stránky a profilů na sociálních sítích.