Pro společnost Alkohol.cz jsme navrhovali hlavní prvek celé vizuální identity a to profesionální firemní logo. Ve vytvořeném logu se spojuje charakteristický font, barevnost a především symbol, který na první pohled prozrazuje zaměření celé společnosti a eshopu.
Pro společnost zabývající se investičními komoditami jsme navrhovali nové firemní logo a identitu. Součástí řešení byla i tvorba celé řady propagačních tiskovin, reklamních předmětů a dalších materiálů. Dalším prvkem našeho řešení byla tvorba webové stránky a eshopu.
Pro společnost nabízející pronájem bytů a komerčních prostor jsme navrhovali celou firemní identitu. Naše řešení obsahovalo tvorbu profesionálního firemního loga, propagačních tiskovin, plachet, venkovní reklamy ale také tvorbu webové stránky a CMS.
Tvorba firemního loga Luxusní Šperky byla klíčovým faktorem při tvorbě nové firemní identity. Vizuální komunikace navazuje na hlavní produktové logo, barevnost a již užívanou firemní identitu. Dalšími prvky našeho řešení byla i tvorba eshopu, propagačních tiskovin apod.
Pro prestižní soutěž Česká Miss 2017 jsme navrhovali nové logo a celou firemní identitu. Naše řešení obsahovalo tvorbu nového vizuálního stylu včetně celé řady propagačních tiskovin, webové stránky s mobilní verzí a vlastním redakčním systémem.
Pro společnost podnikající v oblasti pronájmu luxusních vozů jsme navrhovali firemní logo, identitu a celou řadu propagačních materiálů a tiskovin. Součástí řešení byla i tvorba webové stránky a eshopu včetně mobilní verze a redakčního systému.
Internetový obchod Cessari nabízí luxusní nábytek a stylové dekorace. Naše řešení obsahovalo tvorbu loga, firemní identity, propagačních tiskovin ale především tvorbu eshopu s vlastním redakčním systémem (CMS) a optimalizaci pro vyhledávače (SEO).
Pro námi provozovaný eshop s pánskou módou a doplňky jsme navrhovali novou vizuální identitu. Základním stavebním prvkem byla tvorba firemního loga, identity a základních propagačních materiálů. Následovala tvorba eshopu včetně online propagace.
V rámci našeho nového projektu Šance Podnikat jsme navrhovali novou firemní identitu. Součástí řešení byla tvorba profesionálního loga, tvorba web stránky včetně vlastního redakčního systému a velmi úspěšnou optimalizací pro vyhledávače.
Pro společnost Farma u Františky jsme navrhovali novou vizuální prezentaci. Ústředním prvkem byla tvorba profesionálního firemní loga a celkově nová firemní identita. Na nově vytvořenou prezentaci navazuje tvorba webové stránky a propagačních materiálů.
V rámci našeho spojení s reklamní agenturou Bargency jsme navrhovali novou vizuální identitu. Řešení obsahovalo tvorbu profesionálního loga a celou řadu propagačních tiskovin. Samozřejmě nechybí ani webová stránka na míru včetně mobilní verze a vlastního CMS.
Pro společnost zabývající se budováním podnikatelských sítí a jsme navrhovali nový online projekt Investiční kompas. Naše řešení obsahovalo tvorbu firemního loga, identity a především tvorbu webové stránky na vlastním redakčním systému.
Pro internetový obchod EGA jsme navrhovali nové profesionální logo včetně kompletní firemní identity. Součástí řešení byla i celá řada tiskovin, katalog a další propagační materiály. Dalším krokem byla i tvorba eshopu včetně mobilní verze a vlastního redakčního systému.
Pro společnost Spojme síly, která působí v oblasti networkingu jsme navrhovali nové profesionální logo a firemní identitu. Nově vzniklou vizuální prezentaci jsme promítli i do celé řady propagačních tiskovin a především do tvorby webové stránky.
Mezinárodní společnost Relcom si zadala u naší reklamní agentury tvorbu nové vizuální identity celé společnosti. Stěžejním prvkem byla tvorba nového loga, firemní identity, propagačních materiálů a také tvorba webové stránky a eshopu na vlastním CMS.
Internetový obchod SuperBags se zaměřuje na prodej luxusních kabelek a doplňků. Naším úkolem bylo navrhnout nové logo, firemní identitu a základní tiskoviny. Součástí řešení byla i tvorba eshopu včetně responzivního designu pro mobilní zařízení.
Internetový obchod Hliníková kola se specializuje na prodej Alu kol a pneumatik. Naše řešení obsahovalo tvorbu loga, firemní identity a především tvorbu eshopu včetně vlastního individuálního webdesignu, vlastního redakčního systému a mobilní verze.
Pro rozcestník na další naše projekty jsme tvořili profesionální firemní logo, firemní identitu a především nové webové stránky s vlastním redakčním systémem a mobilní verzí. Řešení obsahovalo také celou řadu propagačních materiálů a tiskovin.
Pro společnost zabývající se investičními vozy, jejich nákupem, prodejem i servisem jsme tvořili novou firemní identitu s profesionálním logem a celou řadou doprovodných materiálů. Součástí řešení byla i tvorba webové stránky včetně mobilní verze.
Pro naši vlastní microsite s tématikou tvorby webových stránek jsme navrhovali nové logo a celkovou vizuální identitu. Součástí řešení byla tvorba nové webové stránky včetně mobilní verze a napojení na vlastní redakční systém.
Anketa Golfista roku je vyvrcholením golfové sezóny a poohlédnutím za jednotlivými výkony. Naším úkolem bylo navrhnout nové reprezentativní logo a propracovanou firemní identitu včetně celé řady tiskovin, plachet, pozvánek a dalších propagačních materiálů.
Pražský kosmetický salón BeautyPetra nově prezentuje své služby zákazníkům skrz novou vizuální identitu. Součástí řešení byla tvorba loga, firemní identity a především nové webové stránky. Nechybí ani propagační tiskoviny, polepy výlohy nebo sociální sítě.
Pro společnost zabývající se službami v oblasti rehabilitace a prodejem rehabilitačních pomůcek jsme navrhovali nové logo a firemní identitu a celou řadu propagačních tiskovin. Součástí řešení byla i tvorba nového webdesignu a eshopu včetně mobilní verze.
Vyplňte nám Vaši představu o podnikání. Sestavíme Vám příležitost na míru.
Poznejte naše minulé i stávající projekty. Získejte spolehlivého partnera v online byznyse.
Tvoříme webové stránky, provozujeme internetové obchody a prodáváme zboží za MO i VO ceny.
Navrhli jsme a spustili několik stovek úspěšných webů. S každou zakázkou se posouváme kupředu.
Provozujeme několik desítek vlastních eshopů. Zpracovali jsme více než 17 000 objednávek v hodnotě přes 31 mil. Kč.
Vše, co vám doporučíme, jsme nejprve důkladně otestovali na vlastních projektech. Víme, kolik peněz dokáže vydělat i ušetřit chytré řešení.
Webové stránky jsou nástrojem, který je potřeba neustále zdokonalovat a rozvíjet. Pojďme společně udávat krok a tempo konkurenci.
Online podpora 365 dní v roce. Na svátky a víkendy nehrajeme. Garantujeme 100% plnění termínů.
Sestavíme Vám nejlepší nabídku v poměru cena/výkon. Smyšlené a přemrštěné hodinovky nejsou náš styl!