Eshop Cessari.cz jsme převzali v roce 2013. Z nulové hodnoty objednávek jsme se dostali až na obrat kolem pěti milionů korun. Naše řešení obsahovalo tvorbu nového eshopu, kvalitní optimalizaci pro vyhledávače ale především napojení na nové dodavatele.
Historie našeho eshopu sahá až do roku 2013, kdy jsme získali doménu Cessari.cz a kontakt na prvního dodavatele nábytku. Postupně jsme sestavili nový obchodní model s využitím dalších dodavatelů a rozšířením sortimentu. Navrhli jsme nové logo, firemní identitu a vytvořili eshop včetně vlastního redakčního systému na míru. Velmi důležitou roli hrála kvalitní optimalizace pro vyhledávače (SEO). Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat a z takřka nulového obratu jsme se dostali během prvního roku na pět milionů korun. Po několika letech provozu se nám podařilo eshop prodat.