Internetový obchod TAXIDO.cz jsme převzali v roce 2012. Z eshopu s obratem kolem jednoho milionu korun ročně se nám podařilo dostat na pětinásobek během dvou let. Naše strategie byla postavena na novém obchodním modelu, kvalitním eshopu a především efektivní online propagaci.
Při převzetí eshopu TAXIDO.cz bylo naším cílem vytvořit eshop který by dodával kvalitní módu od evropských výrobců na český trh. Stát se tak konkurencí v menších městech a regionech, kde není nabídka pánské módy příliš široká. Cílili jsme tedy na cenově dostupné produkty z kvalitních materiálů a se zajímavým designem. Tvorba eshopu obnášela začít úplně od začátku. Nejprve jsme vytvořili nové logo a postupně začali budovat sílu značky. Postupovali jsme přes tvorbu webdesignu a vlastní redakční systém. Velmi důležitá pro nás byla optimalizace webu pro vyhledávače (SEO), kde jsme dosáhli velmi zajímavé návštěvnosti. Denní průměr činil více než 723 návštěvníků z organického vyhledávání. Celkově se nám podařilo zpracovat 9 359 objednávek v celkové hodnotě 15 450 251 Kč. Projekt jsme po několika letech úspěšného provozu prodali.