Provozu eshopu Panske Obleky jsme se věnovali od roku 2012. Společně s našimi dalšími eshopy tvořil divizi prodeje pánské mody, která vygenerovala více než 9 tisíc objednávek v hodnotě více než 15,5 milionu korun. Řešení obsahuje tvorbu loga, identity a především eshopu.
Prodeji pánské módy jsme se věnovali několik let. Skupinu tvořili eshopy jako je TAXIDO, Pánske Obleky a několik dalších eshopů. Celé řešení obsahovalo tvorbu nového loga a firemní identity, návrh a relizaci propagačních tiskovin a především tvorbu eshopu na vlastním redakčním systému (CMS) s velmi kvalitní optimalizací pro vyhledávače. Díky které se nám dařilo z organického vyhledávání získávat návštěvnost v počtu okolo 700 uživatelů denně (roční průměr). Po několika letech provozu jsme námi vytvořený a provozovaný eshop úspěšně prodali.