Naše agentura navrhla atraktivní webdesign včetně verze pro mobilní zařízení pro prestižní soutěž Česká Miss. Rovněž jsme vytvořili i firemní identitu zahrnující tvorbu nového loga a celou řadu doprovodných tiskovin. Nechyběly ani profily na sociálních sítích.
Česká Miss je jedinou a nejprestižnější národní soutěží krásy, která vítězky vysílá na přední světové soutěže, zajímá se o ni široká veřejnost a má dlouhou historii. Cílem našeho projektu pro Českou Miss bylo vytvořit nový webdesign, který bude jednoduchý, čistý ale zároveň atraktivní a snadno rozpoznatelný. Velký důraz jsme kladli na estetiku při tvorbě nového profesionálního loga a tiskovin, na kterých jsme pracovali v rámci jednotné firemní identity České Miss. Naše aktivity na tomto projektu byly zaměřeny na dosažení vysoké vizuální kvality reklamní kampaně k propagaci této soutěže mezi širokou veřejností.