Pro první nonstop fitness v Berouně jsme tvořili logo, firemní identitu a především novou webovou stránku. Součástí řešení byl i rezervační a platební systém. Nechyběla ani verze pro mobilní telefony a optimalizace pro vyhledávače (SEO).
Pro společnost zabývající se inzercí erotických služeb jsme navrhli unikátní systém tvorby osobních webu. Tento nástroj slouží k rychlému zakládání web stránek a editaci vzhledu i obsahu. Obsahem řešení byla tvorba loga, webové stránky a několik desítek editovatelných šablon.
Fitness katalog cíli na provozovatele fitness center, osobní trenéry a prodejce sportovní výživy. Jedná se unikátní online katalog v podobě web stránky. Naším úkolem bylo navrhnout logo, firemní identitu a především tvorba webové stránky s mobilní verzí.
Osobní web stránka Poradenství Jaroslav Boháč nabízí stručnou a jednoduchou prezentaci služeb zaměřených na kabelové trasy. Naše řešení obsahovalo tvorbu profesionálního firemního loga, základních tiskovin a především tvorbu webu.
Pro hudebníka DJ GONZALEZ jsme navrhovali velmi zajímavou webovou stránku s celou řadou pohyblivých prvků, integrovanou galerii i videi z akcí. Samozřejmostí web stránky je i vlastní redakční systém. Řešení obsahovalo i návrh loga a tiskovin.
Originální a ručně malované stropy se světelným efektem nabízí projekt Hvězdné Stropy. Pro tuto jedinečnou službu jsme navrhovali firemní identitu, tiskoviny, a především vytvořili webové stránky. Součástí řešení byl i návrh polepů vozu.
Společnost SPZ servis se zabývá registrací vozidel, STK, archivací technických průkazů a dalšími službami. Požadavkem klienta bylo vytvořit novou firemní identitu společnosti se zachováním stávajícího loga. Hlavním pilířem prezentace byla tvorba web stránky.
Pro mezinárodní společnost Relcom jsme navrhovali nové firemní logo, firemní identitu a tiskoviny. Hlavním úkolem byla ovšem tvorba webové stránky a tvorba eshopu. Součástí řešení byl i redakční systém a optimalizace webu pro různá zařízení.
Pro společnost ExpatCare poskytující služby v oblasti relokace jsme vytvořili novou web stránku. Naše řešení obsahovalo tvorbu firemní identity a především tvorbu nového webu včetně návrhu struktury, webdesignu a napojení na redakční systém (CMS).
Pro společnost zabývající se automatizací a výzkumem v oblasti spotřeby energií jsme navrhli novou firemní identitu a webovou prezentaci. Stěžejním prvkem celé spolupráce byla tvorba web stránky včetně vlastního CMS a verze pro mobilní zařízení.
Webový portál ExtraHry nás oslovil s žádostí o vytvoření nového firemního loga, identity a především s tvorbou web stránky. Cílem bylo navrhnout přehledný ale zároveň atraktivní webové portál pro online hráče. Součástí řešení bylo i řešení Bannerové reklamy.
Webové stránky Nebuď Blázen s napojeným eshop se zaměřují na prodej neznačkových mobilních telefonů. Ukazují alternativu v podobě méně známých značek elektroniky za velmi přijatelnou cenu. Součástí řešení byla tvorba firemního loga, web stránky a eshopu.
Pro společnost HSI jsme navrhovali novou, moderní webovou stránku. Hlavním cílem bylo online prezentaci posunout na profesionální úroveň. Velký důraz byl kladen na správné zobrazování web stránky na počítači, mobilu i tabletu.
Just Live je kombinace sportovní aktivity a online aplikace. Zaměřuje se na jednotlivce i skupiny, kteří se chtějí věnovat sportovním aktivitám. Naším úkolem bylo k již vytvořenému logu dodělat firemní identitu a především vytvořit webovou stránku včetně designu aplikace.
Pro Farmu u Františky jsme navrhovali nové firemní logo, vizuální identitu a základní tiskoviny včetně polepů vozů. Hlavním prvkem celého řešení byla tvorba webové stránky s možností objednávky produktů i služeb. Mobilní verze webu byla samozřejmostí.
Pro hudební klub Hany Bany patřící k největším klubům v Praze jsme tvořili novou webovou stránku. Cílem bylo navrhnout atraktivní webdesign který by pravidelně informoval o programu klubu. Řešení obsahovalo novou web stránku s napojením na sociální sítě a mobilní verzí.
Online projekt Moje úspora pomáhá návštěvníkům web stránky hledat alternativní dodavatele a poskytovatele elektřiny, plynu, pojištění apod. Naším úkolem byla tvorba firemního loga, identity s hlavním prvkem prezentace webovou stránkou.
Firma ARTLuxuria nabízí svým klientům luxusní nábytek. Naším úkolem bylo vytvořit poutavou webovou stránku, která by této specifické cílové skupině představila již realizované projekty a dovolila upustit brzdu fantazii. Řešení obsahovalo tvorbu loga a tvorbu web stránky.
Společnost WiseFood nabízí firmám kurzy a vzdělávání v oblasti stravování a životního sytlu. Naše nová online prezentace vychází z firemního loga a barevnosti. Naše řešení bylo postavené na tvorbě webové stránky včetně zobrazení pro mobilní zařízení.
V rámci našeho spojení s reklamní agenturou Bargency jsme navrhovali nový vizuální styl celé firmy. Naše řešení obsahovalo tvorbu firemního loga, firemní identity, celé řady tiskovin a především tvorbu webové stránky včetně verze pro mobilní zařízení.
Pro potřeby služby zaměřené na investory a zhodnocování peněz - Investiční Kompas naše agentura vytvořila firemní identitu a zajistila tvorbu webové stránky. V rámci této zakázky jsme navrhli také logo a propagační tiskoviny, které dotvářejí tvář celého projektu.
Jednu za našich dalších prezentací z oblasti tvorby webových stránek můžete nalézt na webové stránce UlovZakaznika. Náš návrh zahrnoval tvorbu firemního loga, tvorbu web stránky s napojením na vlastní administraci k editaci obsahu webu.
Pro truhlářskou dílnu jsme navrhli novou podobu webové prezentace. Naše řešní obsahovalo tvorbu loga, firemní identity a především tvorbu webové stránky Váš Truhlář včetně napojení na redakční systém, který dovoluje rychlou editaci veškerého obsahu.
Vyplňte nám Vaši představu o podnikání. Sestavíme Vám příležitost na míru.
Poznejte naše minulé i stávající projekty. Získejte spolehlivého partnera v online byznyse.
Tvoříme webové stránky, provozujeme internetové obchody a prodáváme zboží za MO i VO ceny.
Navrhli jsme a spustili několik stovek úspěšných webů. S každou zakázkou se posouváme kupředu.
Provozujeme několik desítek vlastních eshopů. Zpracovali jsme více než 17 000 objednávek v hodnotě přes 31 mil. Kč.
Vše, co vám doporučíme, jsme nejprve důkladně otestovali na vlastních projektech. Víme, kolik peněz dokáže vydělat i ušetřit chytré řešení.
Webové stránky jsou nástrojem, který je potřeba neustále zdokonalovat a rozvíjet. Pojďme společně udávat krok a tempo konkurenci.
Online podpora 365 dní v roce. Na svátky a víkendy nehrajeme. Garantujeme 100% plnění termínů.
Sestavíme Vám nejlepší nabídku v poměru cena/výkon. Smyšlené a přemrštěné hodinovky nejsou náš styl!