Pokud jste se rozhodli založit novou webovou stránku, nebo přemýšlíte o redesignu. Doporučujeme Vám nejprve si přečíst následující řádky. Pomohou Vám se správnou definicí toho, co od svého webu chcete a jak toho dosáhnout.
Pokud již nějakou webovou stránku máte, zkuste si nejprve objektivně zhodnotit, jak Vám funguje. Nemyslíme tím pouze, zda Vám generuje nové objednávky nebo poptávky po Vašich službách.
Pokud již vím jak na tom moje stávající webová stránka je, nebo žádnou nemám, mohu začít přemýšlet nad jejími obecnými cíli. Cíle mohou vypadat následovně.
Pro výše zmíněné cíle bude existovat Vaše primární cílová skupina. Než budete chtít někoho dostat na Váš web, uvědomte si kdo je Váš potencionální zákazník. Definujte si konkrétní představu i jeho chování v online prostoru.
Pokud již máte stanovenou cílovou skupinu, dokážeme dohledat pod jakými frázemi, neboli klíčovými slovy Vás zákazník hledá. V jakém poměru je vyhledávání na Seznamu, Googlu, jak jsou na tom srovnávače cen, sociální sítě apod.
Pokud již víte jaký je stávající stav Vaší online prezentace, uvědomujete si vlastní cíle, znáte svou cílovou skupinu a víte kde a jak ji oslovit. Nebo alespoň už víte, že toto budete muset řešit je správná chvíle přemýšlet o webové stránce. Pokud tuto počáteční analýzu přeskočíte, budete se snažit lovit své zákazníky naslepo a nejspíše se vše bude míjet účinkem.
Pokud hledáte spolehlivého partnera na poli tvorby web stránek, jste na správném místě. Nezávazně nás kontaktujte a stkejme se u nás v kanceláři v Praze nebo Berouně. Slibujeme, nebudete litovat.
Chcete posunout Vaši online prezentaci?
Volejte denně od 11:00 do 18:00. Společně probereme Vaši představu o eshopu a nabídneme nejvýhodnější řešení.