Kvalitní logo je základem prezentace každé firmy. Grafický návrh loga může vyjadřovat její zaměření, styl či tradici. Pojďme se společně podívat, jak by měl vypadat působivý návrh loga, který zaujme na první pohled.
Měl by být jednoduchý a dobře zapamatovatelný, zároveň však něčím vyjímečný. Tím může být třeba drobný grafický detail, či skrytá myšlenka. Za dobrým logem vždy stojí kvalitní spolupráce mezi návrhářem a samotnou firmou. Je totiž třeba dobře znát prostředí firmy a cílovou skupinu.
Ten totiž určuje přesné podmínky pro práci s logem a také jeho vlastnosti (barvy, symbolika, ochranné pásmo apod.). Takový logomanuál zaručuje jednotnost loga na všech firemních materiálech, protože vizuální prezentace firmy je více než důležitá. Může mít jednoduchou, či rozšířenou podobu. Obecně však platí, že čím větší firmy, tím jsou podrobnější.
V dnešní době, kdy lidé rádi řeší věci z pohodlí domova, se nabízí také možnost online vytvoření loga. V tomto ohledu lze doporučit vyhlédnout si případného grafika pro návrh loga online a poté vše probrat osobně. Nejlépe pokud si najdete grafika z vašeho okolí – tak bude vaše setkání nejjednodušší. V dnešní době je možné najít si spousty grafiků, kteří se zabývají tvorbou loga snad v jakémkoliv větším městě. Takže nemusíte nutně bydlet v Praze, abyste našli kvalitního grafika. Tvorba vlastního loga online tudíž není špatným nápadem, pokud počítáte i s osobním setkáním.
Tvorba firemního loga není levná záležitost. Dávejte však pozor, že vysoká cena se nemusí vždy rovnat kvalitě. Dejte proto přednost při výběru grafika raději referencím jiných firem, ty jsou podstatně směrodatnější.
Chcete posunout Vaši online prezentaci?
Volejte denně od 11:00 do 18:00. Společně probereme Vaši představu o eshopu a nabídneme nejvýhodnější řešení.